O Mércores 14 de Xullo de 2004 ás 13:16, Jorge dicía:

>   Esta é a miña primeira mesaxe na lista, apreséntome (ola, son Jorge,
>   encantado ;-) ) e xa aproveito para dar a vara respostando á mesaxe de
>   Manty:
>   Nada máis, espero ser de axuda na comunidade e todas esas cousiñas, a
>   pesares do pouquiño tempo do que dispoño.

        Ola, Jorge! Benvido, graciñas pola colaboración ;)  De tempo
andamos todos mal, así que se somos bastante xente, algo máis poderemos
facer! (aínda que sexa só revisando traducións, mesmo usando os programas
como fixo Manty, que é a maneira máis sinxela)

        Saúdos!

--
Unha aperta,
Jesús Bravo Álvarez