On Mon, Jul 19, 2004 at 03:34:24PM +0200, unho wrote:

> A licencia non viña en ningun programa, senon que baixei a paxina web que
> tiña a GPL para traducila ao galego estandar. Non me digades que non o podo
> facer, porque xa hai unha traduccion da GNU GPL ao galego ainda que con
> outra normativa e que se pode visitar indo ao enderezo:
> http://members.tripod.com.br/RamonFlores/GNU/gpl.html . Ou polo menos eu
> puidena baixar dende ese mesmo enderezo hai algun tempo. Asi que non hai
> razons para non traducir a GPL ao galego estandar ca fin de facilita-la
> comprension da mesma.

Xa está feito. Traducíuse hai uns anos, dentro de Galego21. Anxo Forxán
(se non recordo mal) se encargou de traducila e eu de revisala.
Obviamente non está adaptada (aínda) á nova normativa. Se queres partir
dela en lugar de traducir de cero, podes baixala de:

  http://femerlin.usc.es/~sdocio/gpl.txt

Esas reticencias en torno á tradución das licencias non se deben a que
non se poidan traducir. Simplemente creo que a única con validez legal é
a versión inglesa, e as outras só teñen un valor puramente informativo.
Saúdos,
--
Susana Sotelo Docío
http://www.linghoo.com/de/sdocio                               _o)