Ola,
con eles? os outros tradutores ou os de xfce?

On 8/4/06, Felipe Gil Castiñeira <x...@det.uvigo.es> wrote:
Leandro Regueiro wrote:
> Ola a todos,
> hoxe estiven xogando un pouco co Xubuntu 6.06 (nunca crin que chegaría
> ó nivel dos frikis que proban tódalas distribucións de GNU/Linux que
> caen nas súas mans) e ilusioneime tanto que me entraron ganas de
> poñerme a traducir o XFCE.
>
> ¿hai alguén traducindo xa o XFCE? ¿Quen o traducira xa antes?
>
> Ata logo,
>                  Leandro Regueiro
Ola Leandro,

En Rosetta hai unhas cantas persoas que teñen bastante traducido.
Estivera mirando aí atrás, e xa vira que non hai grupo de tradución de
XFCE para o galego. Tiña pensado propoñerlle a algún dos tradutores que
creasen ese grupo (pero o de sempre, entre a falta de tempo e outras
cousas, quedou niso, na intención). Se queres póñote en contacto con
eles, para montar o grupo, subir as traducións xa feitas e completalas.

Un saúdo.
    Felipe.