Pareceme correcto.

Jacobo Tarrio escribió:
El miércoles, 23 de agosto de 2006 a las 16:17:11 +0200, Daniel Muñiz Fontoira
escribía:

Estame a chegar isto, sae de trasno??? Colouse algo??
É a primeira vez que me chega tal cousa, hoxe teño unha chea destes correos, onte penso que chegou algún.
Pasame a min só?

 Isto é porque o xestor de listas de correo é unha merda e o filtro antispam
tamén é outra merda e se poño a lista como quero (que calquera poida
escribir sen estar subscrito, coma fixo Jordi) entra spam e se non quero que
entre spam non está como quero.

 Estou a preparar unha lista no meu servidor (proxecto@trasno.net) na que
vou pór un filtrado de spam decente para que calquera poida escribir sen
estar subscrito pero non entre spam.

 O filtrado de spam xa o coñezo, é o que emprego na casa, así que non debía
dar problemas.

 Podedes irvos subscribindo para ver como é (proxecto-subscr...@trasno.net).
Pretendo enviar a trasno@ceu as mensaxes que se manden a proxecto@trasno e
viceversa; polo menos durante un tempo, e ir transitando a proxecto@trasno.

 A menos que alguén teña un problema con isto, claro :)