Esto do Spam é demais, rushh!.

En canto á coordinación oficial de Mozilla:
1. estou en espera de recibir o "acuse de recibo" do formulacio de
acceso ó CVS ( e contade dende o 18-08!)
2. e de conseguir un voucher (persoa con experiecia acreditada en
Mozilla que vixie o traballo que se faga e a maneira de acceso ó codigo)
Sei que estaba advertido de que estas cousas eran así e así de lentas).

Por outro lado, estou a ter problemas persoais de certa importancia e
actualmente non dispoño de tempo. Espero que poida poñerme es serio con
isto pronto. Dicir ademais que é posible facer xa a tradución de
produtos Mozilla bardante do Firefox pois pódese acceder ó código sen
restricións. Cabe destacar aquí o  Thunder mais sería de agradecer que
se alguén dos que tivo acceso a G21 e conserva a tradución das últimas
versión o diga (special mention, Abalde) para que así se faga unha
actualización e non unha nova tradución.

Abur!