O horario axudariame a decidir a que horas ir. Non penso estar ali as
60 horas nin tolo, ademais de que por outras cuestións non poderia.
Moitas gracias pola información.

Por certo, non estaria de mais que tamen se invitara a alguén de Xfce
:) En teoria eu son o tradutor oficial de Xfce ó galego, ainda que por
agora non movin palla. Ultimamente traballo moi pouco.

On 3/3/07, Juan José Iglesias González <bi...@mundo-r.com> wrote:
El Viernes, 2 de Marzo de 2007 19:17, Leandro Regueiro escribió:
> Non teñen un horario, ou cando menos non son capaz de atopalo. Asi non
> podo confirmar nada :(
>
> Ata logo,
>                  Leandro Regueiro

Hola, son un dos organizadores da Guademy. Non temos un horario; aínda, pois
coordenar a vinte persoas con diferentes necesidades de tempo, viaxes e
demáis precisa tempo e moitas mensaxes.

Podote asegurar que do venres ata o domingo pola mañán haberá actividades de
continuo (incluida actividades nocturnas, comidas, ceas, vamos que van ser 60
horas de maratón informático-lúdico-festivo). Non tes porque asistir a todas
pero creo que vai haber moitas que serán moi interesantes.

Precisamente unha das actividades é a de:
Colaborar en la traducción de Gnome: experiencia de un usuario no técnico
http://gpul.grupos.udc.es/MaKaC/contributionDisplay.py?contribId=6&confId=0

O espíritu da Guademy é combinar o mundo kde e o gnome. Non estaría de máis
ter representación de trasno con respecto á traducción de software ao galego
e como xa temos algo de gnome coa traducción un contrapunto de "traducción do
entorno kde ao galego, emprego das ferramentas kbabel, ..." xunto cunha
maraton de traducción colectiva nos viría moi ben. Así que máis que nada vos
escribo para animarvos a participar xa sexa como asistentes ou como
organizadores dun taller de traducción.

Espero vervos pola Guademy.

Para calquer dúbida tedes informac...@guademy.org. A min ademáis me podedes
falar por jabber en bi...@kdetalk.net.