Vouno deixar por imposible. Non entendo nada, e creo que me levaria
moito mais tempo entendelo do que dispoño :) Intentareino noutro
momento. Moitas gracias de tódolos xeitos.

On 5/28/07, mvillarino <mvillar...@gmail.com> wrote:
O Luns, 28 de Maio de 2007 13:11, Leandro Regueiro escribiu:
> A min todas esas cousas soanme rarisimas. Se as tivera visto nalgures
> igual che podia dar algunha opinión, pero desgraciadamente non as vin.
>
> Por curiosidade, ¿onde demos estás atopando todas esas palabras?
O de Inpaint vou deixalo como "Extensión/Filtro de restauración de fotos",
tras consultar o open-tran en español e italiano.

Pois son de KST, que ven sendo un programa de visualización/procesamento de
series de dados.

O de syncbin sei que ten relación con "bin"(verbo) que se non me equivoco é un
estatístico descriptivo que permite agrupar os datos en grupos e indicar o
cardinal de cada un deles (penso que como tomar unha lista de idades e sacar
unha agrupación por clases de idade).
E o de coadd é unha cousa rara, posibelmente un operador matemático (como quen
di a unión por invalidación), que me apareceu na descripción de syncbin.

A cadea orixinal que descrebe a extensión "syncbin" é:

«Synchronously coadd vector Y into bins defined by vector X.  Like a 1D map.»

Penso que Kst está en extragear-graphics, pero non o recordo ben.

--
Best regards
MV
Public key available at www.keyserver.net