2007/7/13, dmunhiz <dmun...@gmail.com>:

Ola:
A cuestión é a seguinte,

trash: lixo. Tanto no glosario de trasno como no de mancomun.
junk: lixo. No glosario de mancomun, no de trasno non aparece.
spam: - . Curiosamente, non aparece en ningun glosario.
Como se aprecia no glosario do termigal (mancomun) trash e junk=lixo.
(Matáronse a pensar...)

Para min, isto leva a confusión, non ten o galego unha palabra distinta
para estes dous temos do inglés?

Penso que era bo procurar unha alternativa a unha das dúas.
Até o de agora junk foi traducido maioritariamente como spam, correo
lixo (no thunderbird) e tamén como correo non desexado. Trash sempre foi
traducido como lixo.
A min persoalmente en lugar de decir o que non é paréceme mais claro
dicir o que si é. Até o de agora no thunderbir estívose e empregase
"correo lixo" pero desde o meu punto de vista leva a confusión xa que
está o lixo e logo correo lixo... lixo, lixo... (demasiado lixo)

Eu pregúntome se non hai algunha palabra galega que signifique isto "non
desexado": ¿rexeitado?¿denegado (antónimo de consentir) ¿refusado?
¿declinado?...

Pois o que quería é unha opinión. Pode que estas non sexan boas datas
para preguntar isto pero hai que intentalo.

Saúdos

--
Remitente:
Daniel Muñiz Fontoira