Bs,

Aparentemente só cambiaron en l10n.kde.org as estatisticas: como agora existen
dúas polas estables con 'soporte' ou en 'mantemento' (a serie 3.5.x que segue
a ser parcheada... e a nova, a 4.0.x) aparecen listadas por separado e
ademais inclúese a pola en desenvolvemento, a 4.1, que é o que antes
chamarían 'trunk'. Só é un cambio estético na páxina (e si, esa non é
bandeira galega, tampouco a irlandesa é a acertada, lol)

De feito eu acabo de actualizar a miña copia de traballo e NON houbo
variacións na repo: a dirección segue sendo a mesma, a que está dentro
de /trunk  (svn://anonsvn.kde.org/home/kde/trunk/l10n-kde4/~). Se tes dubidas
técnicas dio que amaña de contado.

Responderlle a