Olá,

Hoxe, hai uns segundos, realicei a miña primeira entrega no
repositorio de trunk/l10n-kde4/gl. A revisión realizada foi a 812269.
Agardo non ter estragado ren, ter posto correctamente o "SVN_SILENT:",
e que ninguén se sinta molesto.

Grazas xabi,

Se nuns días entre Tom Alberts (a quen acribillei con chaves
inseguras, chaves privadas, e demáis cagadas), aacid (que me tirará
das orellas en máis dunha e de dúas ocasións), xabigf (que sempre pode
reverter) e scripty (o xuiz do ben e do mal), non me din nada, pois
iso, que seguirei tumba e dalle.

... miña mamaiña, aínda me tremen as perniñas! ...

Responderlle a