Perdón, enviei sen querer. Igual é algo tarde xa, pero ai vai:

On Mon, Jul 14, 2008 at 10:46 AM, Miguel Branco <bandu...@gmail.com> wrote:
> Olá, podesme ir decindo as grandes aplicacións (só as "relevantes") que se
> están a traducir ó Galego?. É pro da presentación de Carballo.
>
> Eu conto a voz de pronto (axudándome da páxina):
>
> Distros Linux: Debian, Mandriva, Fedora, openSuse

Fedora non se está traducindo. Hai un rapaz de Madrid que está
interesado no asunto, pero non sei se realmente fixo algo. Ademais
temos Ubuntu e derivadas...

> DE: KDE, Gnome, Xfce
>
> Outros:
>
> Abiword,
>
> Wesnoth

Wesnoth si que se pode considerar grande, unhas 20000 cadeas máis ou menos...

> Drupal
>
> Gaim???> Pidgin
>
> Inkscape
>
> VLC

É grandiño, non sei quen está con el.

> Synaptic
>
> Firefox

Grande si, pero non o estamos traducindo nós. Dos seguintes non sei
nada, quitando o OOo que tampouco traducimos nós. Por outra parte hai
unha ou dúas persoas no Translation Project que é bastante grandiño,
ainda que non é un programa. Temos Compiz Fusion, aMule (e outros
programas P2P), e basicamente a maioria dos que hai en
http://trasno.net/outros:inicio