O Luns 11 Agosto 2008 15:04, Manuel A Vazquez escribiu:
> Ola, Marce:
Olá,

> Envíoche kbruch traducido.
Vaia, xa o rematara, porei no canto a túa versión.

> Estaba a traballar no kiten pero vexo que xa
> estás ti, a min fáltanme 11 cadeas por traducir e teño dúbida en
> "deinflect", lematizar como aparece na rolda de correo pareceríame axeitado
> se soubese algo de xapoñés. Andei a mirar nun curso de xaponés e hai
> inflexións ou declinacións pero non fai referencia ao proceso contrario...
> Por outra banda, vou seguir con algún ficheiro máis, pero penso que
> deberiamos non duplicar esforzos. Sigo con ktouch e con cal máis

Ktouch e wordquiz son teus.
Penso que miguel debería andar no kspread (se non quer levar unhas azoutas no
cu) e en kgeography,
Eu sigo coa miña política, de curtos a longos, así que abonda con ver cantas
cadeas teñen os ficheiros para saber por onde hei seguir: kalgebra e kmplot.
Do resto non sei nada, Iván non dixo por onde había ir dándolle.

--
Best regards,
MV

Responderlle a