Boas,

vese que ando vacacional e como non sei que facer de min tendo vacacións
(vaia, sen cartos pra ir de viaxe) andiven dándolle un pouco de cariño ós
artigos da Galipedia que me interesas, ese dicir KDE (vl, tamén entorno de
escritorio).

Colguei alí pantallazos de KDE localizado, e iso vai para Marce que quedei de
llos pasar hai atrás))

A cousa é, XD cristo bendito Ubuntu aparace en tódolos artigos que teñan q ver
coa informática e na cabeceira??: sistema operativo?, toma pantallazo de
Hardy! cun escueto rodapé que reza "Ubuntu"! (agora xa non aparece).
Ubuntu=OS=Linux=Distro...????!!!!.Isto roza o do pensamento único.

Trapalladas aparte; están faltos de cariño os artigos "Gnome", "Xfce" (os
cales me nego a tocar),  BSD (este tamén, q iso non ten unha licenza xusta) e
moi especialmente o artigo Linux (o artigo GNU/Linux é excesivamente!
partidario, aparte de mal feito, e só merece ser eliminado en favor de Linux,
como fan an inglesa).

Responderlle a