Agora non estou diante de documentación, así que isto pode estar errado:

Hai dous termos relativos a erros nos datos: exactitude e precisión,
que expresan canto nos desviamos do hipotético valor real. Un deles
refírese a se os datos que obtemos coas nosas medicións están moi
dispersos respeito da media deles, e o outro refírese a se a media
deles está próxima ou non ao valor real. Penso que googleando poderás
achar a resposta sen grandes problemas.
O de correctness npi, kalzium ten un glosario, a ver que pon del.

Responderlle a