---------- Forwarded message ----------
From: José Manuel Castroagudín Silva <chavescesu...@gmail.com>
Date: 2009/1/8
Subject: script para digalego.com
To: leandro.regue...@gmail.com

Boas,

vin na lista de G11n os vosos correos sobre dicionarios e tal, e como
non estou subscrito a esa lista co meu correo "persoal", mándoche
isto, a ver se vos serve:

num=1
while [ $num -le 65914 ]
do
links2 -dump -width 150
"http://www.digalego.com/diccionario/Html/index.php?op=ver&id=$num";|
grep "Mandar a entrada" | awk '{print $1}' >> dicionario.txt
num=`expr $num + 1`
done

Executando iso, debería crear no directorio actual un ficheiro
dicionario.txt con tódalas palabras do dicionario de irindo (de "a" a
"zurullo", jeje). O malo é que, para termos con máis dunha acepción,
aparecerá algo así:

1abrochar
2abrochar

... pero vaia, que se pode retocar logo dalgunha maneira...

O mellor de todo era pedirlle axuda para isto directamente á xente de
Ir Indo. Claro que despois do carallo que levaron non creo que teñan
moita gana de colaborar ca Xunta.