Adrián Chaves Fernández escribiu:
Alguén utiliza Skype en gnu/linux. Estou acabando de traducilo e
gustariame compartilo. Xa sei que non é software libre pero eu utilízoo.

Antón

Eu! Utilízoo máis que nada porque os meus amigos son preguiceiros de máis pra instala-lo Ekiga (abrir portos e esas cousas). Avisa cando o teñas!

Un saúdo!
Ola Adrián.

Aí che vai. Se encontras algo que corrixir, avísame.

En Ubuntu, hai que metelo en

/usr/share/skype/lang

E logo renomear os ficheiros como se fosen doutro idioma, por exemplo

skype_ro.ts
skype_ro.qm

Porque Skype non colle un "novo idioma" de modo automático. Se a tradución está ben intentarei enviarlla aos de Skype para que metan o galego como opción para a versión de Linux.

Antón Méixome

P.S.
Bué, hoxe parece que estou de sorte, ata me comezou a funcionar a cámara web con el (unha microdia). Se alguén de Trasno considera que non se debe empregar a lista para traducións que non son software libre que o diga, por favor.