Boas,

Cadroume de coñecer a esa xente no FOSDEM

http://www.mancomun.org/novas/eventos/mancomun-participa-no-maior-encontro-europeo-de-persoas-desenvolvedoras-de-software-l.html

http://www.mancomun.org/novas/localizacion-e-traducion/virtaal-ferramenta-grafica-para-a-traducion-de-aplicativos-informa-2.html

A xente de librezale (euskadi) que levan o tema de mozilla e outras historias
están colaborando con iles, ademais dalgúns dos proxectos mais masivos (non
lembro cais me dixo, pero creo que eran polo menos debian, openoffice e
gnome). Friedel estaría encantado de arrimarse a esta beira para contarnos
detalles
do tema; o tema da financiación téñeno arreglado en principio e o que están
buscando é xente que se anime a colaborar no proxecto, melloralo e probalo.

Visto os últimos avances desa xente, igual era interesante pensar niles para
unha próxima edición do g11n?

Saúdos antroideiros,

Felipe Gil Castiñeira escrebeu: