Boas a todos.

Teño a ben comunicarvos que a partires do día de onte son xa (co)coordinador
oficial (aínda non sei se Leandro segue tendo conta no svn) da tradución de
Mandriva Linux.

Levo xa un par de semanas revisando as traducións antigas e facendo as que
quedaban por facer. Como na práctica estou eu nada máis, enviarei
periodicamente os ficheiros .po á lista para que algunha ánima caritativa (a
poder ser un filólogo) os revise por enriba, xa que como xa dixen noutras
ocasións non estou moi versado na nova normativa (aínda que estou tratando
de solucionalo, xD).

Graciñas polo voso tempo. Seguiremos en contacto.

Responderlle a