Boas:

Leandro Regueiro escribiu:
A esa web eu pediríalle:
- Información estática: o proxecto trasno, a asociación, como colaborar...
- Sección de recursos lingüísticos, programación...
- Canle de novas

Co de novas preprogramadas, para non ter que estar atentos para
publicar as novas sobre a saída de novas versións de distros e tal...

- Foro

Para que?
eu tampouco son de foro prefiro a rolda, ademais o mantemento pode ser unha dor de cabeza.

- Blogplanet /blogs persoais
- Perfís individuais (integración facebook, twitter, jabber, identi.ca...)

Um, para que?
Eu xa teño meu blogue, en todo caso planet (como traducir isto?).

- Grupos de traballo

Entendo que por isto te refires a unha ferramenta que permita
solicitar ficheiros para traducir.

- Glosario
- outras cousas que inda non se me ocorreron :D

Open-Tran por suposto, pero completiño.

Botándolle un ollo a Joomla e Drupal... pois con módulos extensións... é
posible facer iso.

Pois disto saberedes vós máis.
Polo que coñezo, eu prefiro joomla