O Luns 05 Outubro 2009 09:23:31 marce escribiu:
> O Luns, 5 de Outubro de 2009 02:21:26 Suso Baleato escribiu:
>
> @Miguel Branco: Penso que deberíamos convocar a assembleia constituínte do
>  PT asap.

certo, e ipso facto

1º, rogaría encarecidamente que as discusións relativas á localización se
movan á lista de trasno (www.trasno.net) e igual se propoña para o relativo ós
LUGs xa que entendo que esta lista desaparecida mancomun... RIP

2º que quen poida faga copia de respaldo das listas de mancomún xa que teñen
interese (véxase debates terminolóxicos)

é dicir, deberiámonos "centralizar"/"coordinar" en foros comúns autónomos, tal
como xa prevera suso e outros

Esta noite propoño un calendario para botar a andar a asociación de trasno ( e
nisto desculpade a miña ausencia no asunto pero ando a outros "menesteres"
ineludibles que me manteñen ocupado)

Responderlle a