> certo, e ipso facto
>
> 1º, rogaría encarecidamente que as discusións relativas á localización se
> movan á lista de trasno (www.trasno.net) e igual se propoña para o relativo ós
> LUGs xa que entendo que esta lista desaparecida mancomun... RIP

Primeiro, non é pregar?
Segundo, totalmente de acordo. De feito se conseguimos botar a andar o
sistema colaborativo de xestión de terminoloxía probablemente a rolda
de Trasno vexa diminuír bastante o seu tráfico, co que tamén sería
discutible sobre se eliminar outras roldas específicas de proxectos e
mover todo cara a rolda de Trasno, IMHO.

> 2º que quen poida faga copia de respaldo das listas de mancomún xa que teñen
> interese (véxase debates terminolóxicos)

Moi importante. Disto estivemos a falar eu e Antón. Se imos discutir
en serio esas conversas serán moi útiles.

> é dicir, deberiámonos "centralizar"/"coordinar" en foros comúns autónomos, tal
> como xa prevera suso e outros
>
> Esta noite propoño un calendario para botar a andar a asociación de trasno ( e
> nisto desculpade a miña ausencia no asunto pero ando a outros "menesteres"
> ineludibles que me manteñen ocupado)

Agardamos con impaciencia. Aproveitemos para facer isto agora que o
curso está comezando que despois xa teremos traballo ata as orellas.