> Esta segunda é a que está dispoñible en
> http://ceu.fi.udc.es/pipermail/trasno/ non?

 Non, non é. Todos os arquivos que puxen aquí proceden do meu arquivo
persoal, así que o segundo arquivo van ter todas as mensaxes (agás spam) que
se recibiron na lista, desde o 22 de maio do 2000 ata o 9 de xaneiro do
2007.

Respecto á última rolda, se non vin mal as mensaxes só chegan ata
> principios deste ano.

 Porque é cando deixei de recibir o meu correo no meu propio ordenador e me
pasei a Google Apps. Teño os arquivos que fai o xestor de listas de correo,
pero o problema de mandalos é que han quedar obsoletos no mesmo momento :)

 Hei ver se atopo algún software bo para poñer eses arquivos dispoñibles por
web.

> Outra cousa, poderias cambiar a configuración para que ao darlle a
> responder ás mensaxes da rolda actual poña de xeito predeterminado o
> enderezo da rolda?

 Non, non podo. O que fixo o software xestor de listas de correo oponse a
iso (así que o programa non inclúe esa opción), e eu estou dacordo con el
(así que non cambio de programa).

--
  Jacobo Tarrío     |     http://jacobo.tarrio.org/

Responderlle a