Boas xente,

visto que funciona (e ademais, moi ben. As buscas son caralludas),
mando unha tradución provisional. Vai adxunto.

Supoño que no ficheiro lang.xml haberá que cambiar a liña:
<lang code="gl" localized="no">Galego</lang>
por:
<lang code="gl" localized="yes">Galego</lang>

Non mirei moito, se hai que facer algo máis, Jacobo, ti saberás máis que min...

E agora vou mirar de enviárllelo tamén a esta xente.

2009/10/18, Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com>:

> Moitas grazas. Isto é historia xa :)
>
> Ata logo,
>                     Leandro Regueiro

Saúde,

Chaves - http://chav.es
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="yes"?>
<text
 language="Idioma"

 thread="Fío"
 subject="Asunto"
 author="Autor"
 date="Data"
 to="Para"
 cc="CC"
 attachments="Adxuntos"

 delete-message="Borrar esta mensaxe"
 reply-to-message="Responder a esta mensaxe"
 regarding-subject="Re: "
 quote-open="O "
 quote-middle=", "
 quote-close=" escribiu:"

 tree-context="Esta mensaxe é parte do seguinte fío:"
 full-tree="Árbore completa do fío ordenada por data"
 mail-appears-in="Esta mensaxe foi enviada ás seguintes listas:"
 thread-appears-in="Este fío apareceu nas seguintes listas:"
 list-info="Información da lista"
 near-message="Mensaxes recentes"
 old-topics="Temas antigos"
 new-topics="Temas novos"
 raw-email="Ver a mensaxe como correo electrónico"

 front-page="Páxina inicial"
 search-menu="Buscar unha mensaxe no arquivo"
 list="Lista"
 group="Grupo"
 all-lists="Calquera lista"
 all-groups="Calquera grupo"
 all-langs="Calquera idioma"
 missing-lang=" - non está no ficheiro lang.xml"
 offline=" (desconectado)"
 deleted-message="mensaxe borrada"
 search-button="Busca!"
 search-heading="Resultados da busca: "

 jump-to-date="Ver as mensaxes desta lista próximas á seguinte data:"
 search-list="Busque mensaxes nesta lista que conteñan as seguintes palabras chave:"
 jump-button="Ir!"
 use-special-word-list="Use a palabra chave "
 to-search-list=" para restrinxir a súa busca a esta lista."
 newest-messages="Ver as mensaxes novas"
 jump-group="Ir ao grupo"
 post-new="Iniciar un novo fío"
 subscribe="Visitar a páxina de subscrición"
 recent-poster="Últimos remitentes"
 new-threads="Fíos novos"
 post-count="&#x2211;"
 activity-chart="Actividade"

 search-thread="Buscar mensaxes neste fío que conteñan as seguintes palabras chave:"
 use-special-word-thread="Usar a palabra chave "
 to-search-thread=" para restrinxir a busca a este fío."

 refine-search="Refine os resultados da busca para ver soamente mensaxes que conteñan as seguintes palabras chave:"
 jump-search="Ver as mensaxes encontradas próximas á seguinte data:"
 no-refine="O conxunto de resultados manterase inalterado. Soamente cambiará o intervalo de datas mostrado."
 useful-prefixs="Os termos de busca poden incluír os prefixos au: sb: ml: para encontrar autor, asunto e lista respectivamente."

 day-suffix=""

 jan="Xaneiro"
 feb="Febreiro"
 mar="Marzo"