Iso non é moi operativo, o ideal é que permita elixir o idioma, independentemente do SO.

Indalecio Freiría Santos escribiu:
Parece ser que o programa pilla o idioma predeterminado do sistema, de todos xeitos o tipiño díxome isto:

Do you know any Windows users (with Galician as the default of course) who could check it on that OS as well?

2009/11/1 Adrián Chaves Fernández <adriyeticha...@gmail.com <mailto:adriyeticha...@gmail.com>>

    Algunha fonte externa a Microsoft para instalar o paquete de
    localización? O
    de Imaxin liga a Microsoft, e obriga a unha validación que como algún
    imaxinará non pasei.

    En todo caso, fai falla que o Windows estea en Galego para probar o
    programa
    en galego? Non se pode cambiar a lingua no programa e xa está?

    Un saúdo!

Responderlle a