2009/11/29 Miguel Branco <mgl.bra...@gmail.com>:
> O Domingo 29 Novembro 2009 16:57:35 Manuel Vázquez escribiu:

@Manuel:Oido cozinha!!!! (de calquera xeito, a lista fágoa con base
nos correos recibidos, non no atribuído)

> Non estaba alguén con extragear-multimedia? Aí hai moito choio por facer.
> Manuel, se queres podes revisar kde-multimedia & playground-multimedia e eu ir
> facendo no extragear ou ben repartimos  o extragear-multimedia para dalo
> rematado (xq amarok, k3b, kaffeine.... deberían estar traducidos ó completo).
> Vos me diredes.

Deixai de momento o Amarok, a ver se ese novo colaborador o dá feito.

Aviso:
kdevelop e kdevplatform están a ser movidos para o extragear, e están
revisados (ejem, agás, claro, os termos especializadísimos). Quanta
foi retirado da construción automática, polo que hei pasar de
revisalo.

Responderlle a