Parece que a charleta sobre porocesos de i18n van seren o sabado as 10 da
mañan, as 12 teremos a xuntanza do grupo de traballo da federación (o presi
por Trasno e eu por GALPon) e despois estaría moi ben, que para a comida e
os cafés estiverades os máis posibles, parece que van ir chaves
(Castruagudín) Sito (ifreiria) e Méixome... alguén máis se apunta?