Algúns estamos a falar de vernos na kutruparty
http://www.kutruparty.net/así, ademáis de coñecernos mellor arredor
dunhas cañas ou cafés poderemos
falar das nousas cousas asociativas.

A miña experiencia di que o fito de vernos periodicamente fortalece a grupos
como o noso, ao crear ou afondar en vencellos personais. Por iso propoño que
tratemos de quedar en vernos ou o sábado 5 ou o domimgo 6, cito estes días
porque cecais sexan os que mellor poidan acair a maioría.

Propostas??

.ppt, .pptx

galpon_min...@conf.jabberes.org

Responderlle a