[kde] Notificarvos que me puxen a traducir os ficheiros PO relacionados con
Pacman/Shaman, sistema de xestión de paquetes (e interface gráfica) de Arch
Linux. Pasáronos a KDE porque os desenvolvedores pretenden que se poda usar
Shaman (a GUI) con calquera sistema de paquetes. Xa vin que ninguén se puxo
aínda con eles, así que tomei a iniciativa.

[terminoloxía] Atopeime coa cadea do Asunto. Traducina (provisionalmente)
como:
Executando conexión postoperatoria dende %1...

Así que, como vos figuraredes, estou desexando que me deades alternativas
máis... comprensibles/decentes. Senón, estou disposto a deixalo traducido así
(si, é unha ameaza! ;)

Responderlle a