Boas Keko:
Aí che vai en utf-8 sen Bom, a ver se che vai este.

Para facer a proba, mudei esta liña:
DocumentTitle=T\u00edtulo da páxina

En 25/05/2012 3:03, Enrique Estévez Fernández escribiu:
Boas.

Moitas grazas pola axuda. Estiven probando e non conseguín nada.
Despois estiven mirando opcións e documentación do OmegaT e parece que
arranxei por outro lado.

Agora xa é tarde, pero mañá conto o que fixen e tamén probo o que me
dis, que sempre é mellor ter dúas solucións que unha.

Aínda que parece que tampouco conseguín moito, xa que o programa sigue
petando cando o constrúo coa localización ao galego. A ver se mañá
estou máis inspirado.

Saúdos.