Recoméndoche só a última versión, é dicir a de desenvolvemento porque
así asegúraste que a seguinte versión saia en galego.

Pola contra só no caso de que saia unha versión de revisión dunha
versión anterior (isto é, versión orixinal: 2.6.23 ------ versión de
revisión 2.6.23-1), e isto é moi pouco frecuente que aconteza.
Normalmente os desenvolvedores só fan cambios na última versión.

Saúdos

O Mér, 23-06-2010 ás 14:57 +0200, Anxo Outeiral Vidal escribiu: