Adrián, eses exemplos seguen todos o patrón verbo+obxecto directo.
En xeral, estes dous elementos non van conectados con preprosición: "O
lobo comeu ás ovellas" é incorrecto, "o lobo comeu as ovellas"
correcto.
Con preposición case non existiría a segunda forma do artigo. "Derrota
eses monstros" -> "Derrótaos" -> "Derrota a eses monstros"* ->
"Derrota-a-os"*