Ultimamente teño moitos problemas coas máquinas virtuais na Ubuntu 14.04.

Levo semanas pelexando co problema porque é o espazo no que fago
probas co corrector e as novas versións de LibreOffice.

Ando algo retrasado por iso e neste momento estou entorpecendo o ritmo
do traballo.

"Creo" que a versión actual da instantánea do corrector é válida para produción.

Facede por favor algunhas probas e sacámola xa.

Antón

=============

Esta e unha proba para hunspell

Dicionario que se instala coa version 4.3 de LibO

/opt/libreoffice4.3/share/
extensions/dict-gl

E tamen nos definidos polo usuario
/home/[usuario]/.config/libreoffice/4/user/wordbook

O hunspell do sistema (coa opcion -D) busca en

/usr/share/hunspell/gl_ES.aff
/usr/share/hunspell/gl_ES.dic

Para o guionizador busca en
/usr/share/myspell/dicts/hyph_pt_BR

E logo tamen busca se estan os cartafoles de openoffice

INFO

Version do dic 13.10
85974

Version do dic 14.11
221634

RENDEMENTO da versión 14
(cronometrar o tempo de execución en consola con time)

ubuntu@ubuntu-14:~/Documentos$ time hunspell -O Rendemento_senErros.odt

real    0m2.837s
user    0m0.896s
sys    0m2.000s

ubuntu@ubuntu-14:~/Documentos$ time hunspell -O Rendemento_conErros.odt

Aceptanto os erros

real    0m4.419s
user    0m1.744s
sys    0m1.676s

Amosando os erros

real    0m3.372s
user    0m1.092s
sys    0m1.996s

RENDEMENTO da versión 2007

Sen erros
real    0m0.930s
user    0m0.272s
sys    0m0.652s

Con erros
real    0m1.273s
user    0m0.248s
sys    0m0.924s

É dicir, procesando un documento de máis de 20 folios, mantén o mesmo
nivel de rendemento (palabras dic/tempo) pero agora ten un un
dicionario que é case o triple de completo.