> [...]
>
> Bo dia,
>
> Estou traducindo o sitio web de OmegaT ao galego, e atopei un termo para o
> cal non puiden dar cun equivalente nin no galego nin no castelán, dummy
> page. O termo aparece na seguinte frase:
>
> When you have selected all of these, the Start button appears. When
> actuated, this launches your browser with a dummy page instructing you to
> set the automatic refresh function, which you should then do, and then to
> hit Ctrl+s, Ctrl+d in OmegaT to launch automatic updating of the browser.
>
> Podedes atopar a páxina da cal provén este termo aquí.

Ola Christian

Como me estrañaba que non se tivese falado dela fixen unha busca e
atopo o seguinte:

a) Dummy Backend Plugin

    gl:Extensión da infraestrutura de proba
    pt:'Plugin' da Infra-Estrutura de Testes
    es:Complemento de motor de prueba

b) dummy variable
    gl: variable muda

c) dummy instruction
    gl: instrución falsa

Ademais, tendo en conta o famoso "dummy text" : Lorem ipsum... etc

Que viría sendo un texto de proba, pois parece que a proposta máis
neutra sería "páxina de proba". Unha suxestión á parte podería ser

páxina de palla / texto de palla / home de palla (que tamén sería
moneco de probas)

P.S
Por certo, corrixo a estrutura do asunto: [terminoloxia] -- dúbida --