Waalaikumsalam.Wr.Wb.

Sama-sama makasihnya.Semoga Allah selalu mendengarkan
do'a kita " Ya Allah berikanlah aku penglihatan atas
kebenaran,dan mengikuti kebenaran itu,dan beritahulah
aku mana yang bathil,sehingga akau menjauhi kebathilan
itu "

Janji Allah SWT " Yang benar itu akan datang ,yang
salah itu akan hancur ".Sepanjang kita selalu
berpegang pada Al Qur'an dan Sunnah yang
tepat,InsyaAllah kita tidak akan sesat.

.

Tiada yang dilecehkan dalam beradu argument,kecuali
memang sengaja untuk melecehkan seseorang.Tapi kalau
ngak ada bukti yang tepat dan jelas,jangan pula
sembarangan menuduh orang.Ngak baik sekali berburuk
sangka pada orang,tanpa bukti yang nyata.Yang elok dan
baik itu adalah budi ,yang sempurna itu adalah agama
islam.

Wassalam.Rahima.