Sent: Friday, January 04, 2002 10:21 AM
Subject: Re: [RantauNet]

Ass.wr.wb
Sanak Rizal,
  Pai ka www.cisco.com, disitu banyak taserak dokumentasi cisco, white paper, technical documents, dll...Salah satu  link nan acok ambo ikuti, www.cisco.com/warp/public/xxx dimaa xxx angko sarupo 105,104, dst..
Tapi kalau mau terstruktur barajanyo, memang rancak bali bukunyo. Untuk referensi buku, any Cisco Press book untuk sertifikasi CCNA dan CCNP is recommended (at least 5 books).

wassalam.
/ari