assalamu'alaikum wr..wb
     saya setuju dengan ide yang dilontarkan,tinggal
difollow up dan dikelola secara profesional,insya
allah akan mempunyai hasil yang baik buat pembangunan
nagari minang.......
      insya allah saya siap mendukung kalou emang
ingin difollow up
wassalam
--- Z Chaniago <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Assalamu'alaikum WW
>
> Ambo satuju bana jo caro sarupo iko, dan sekadar
> usul untuak pambandiang,
> baa juo kalau kito cubo maundang investor ala "alam
> raya" sukabumi, investor
> jadi pemodal suatu usao pertanian dan dari
> invest-nyo akan dapek bagi hasil
> ... dan sarupo usao sipatu tampek dana RN
> di-invest.. mungkin Mamak Bandaro
> bisa manjalehkan detailnyo..
> Jadi si investor mananamkan pitih , misalnyo 10 juta
> untuak modal dunsanak
> nan batani kacang kedele (kacang 3 bulan)... sasudah
> panen baru bagi
> [...]
Send FREE Valentine eCards with Yahoo! Greetings!
http://greetings.yahoo.com