>Nampaknya tehnik yang
> dipakai untuk mendepak Jusfiq St Marajo dahulu mau dimainkan kembali. Semoga
> pemb
> keterpurukan minang tidak bertambah lagi.

Talapeh dari makasuik hati nak baraja jadi urang haluih (emangnya
gue turunan urang bunian..eh..eh), mungkin kasusnyo agak balain
snek ko mah Mak. Dalam diskusi, sapanjang mambahas topiknyo
mungkin halal2 sajo kalau iramanyo agak balain (atau malah
bapungguang-pungguangan)  jo urang banyak, tapi kalau sampai
mahantam masalah pribadi, iyo agak biadab sagenek du.

Wass,
JD