Assalamu'alaikum Wr.Wb

       Sudah 2 kali ambo pai jo da miko baputa2 jakarta dan sambil lalu
awak maota tentang palanta tapi ambo juo indak tau baa ko ambo jo da
miko bisa cocok hehehe baa tu da ?, Sapanjang perjalanan disabutinyo
ciek-ciek urang rantaunet dari A - Z. Dari nan top dulu sarupo Jusfiq
sampai nan top kini Rarach deh tagalak-galak ambo baduo diteh oto, Oh
iyo tadinyo ka mampir ka tampek bundo tapi dek hari lah sanjo barubah
lah acaro (mungkin lain wakatu singgah bundo dek ka manumpang makan
goreng baluik raso pikumbuah).

       Rach urang rami batanyo tantang rarach ko mah kini dan kami baduo
tanang tanang sei takah urang bodoh hahaha antahlah dek bodoh karena tau
atau indak tau bialah rarach surang nan tau :). Dan ambo paling  cumo
bisa maluruihkan dek rarach pun cukup aktif di proletar cubolah caliek
biliek sabalah bia indak tatuka rarach dan urpas atau mungkin di nan
lain, Tapi rarach jangan marah juo koq ado urang nan manduga2 rarach dih
dek itu tajadi karano rarach jo nan mambuek urang panasaran bukan baitu.

       Tapi koq urang RN penasaran jo rarach ambo juo panasaran rach
tapi indak jo sia rarach dan sarupo apo rarach ?? nan mambuek ronal
penasaran rarach nyebut2 kakek ronal diproletar ?kalou dah sadar tutup
mulut rapat2 rach. Oh iyo ambo pun alun tau do siapa rarach mungkin da
miko tau tanyo sei lah ka da miko langsuang tapi nan indak baik tu ko
main tunjuak hidung bisa marah beko urang nan ditunjuak.

Wassalam
RNDHA