Ambo raso indak paralu bana lho awak manyeo intelijen atau
 polisi rahasia untuak mancari sia bana si Rarach ko.

Paliang kalau basuo nanti, diajaknyo makan nasi kapau habis
perkaro.

Yan Caniago

On Wed, 14 Aug 2002 20:03:29 +0700
 "Miko A Mikardo" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Duh begitu sewotnya, adindaku rarach!!!
>
> Tapi ini bukan fitnah ... :-) Rarach IP biasanya:
> 202.149.68.139.
>
> Sedangkan IP ini ada dalam range dari kepunyaan
> Satelindo, lihat:
> inetnum: 202.149.68.0 - 202.149.71.255
> netname: PALAPANET-SATELINDO
> descr: PALAPANET NETWORKS, SATELINDO
> descr: Jl. Daan Mogot Km 17
> descr: Jakarta
> country: ID
> admin-c: HS168-AP
> tech-c: HS168-AP
> mnt-by: MAINT-ID-SATNET
> changed: [EMAIL PROTECTED] 20020215
> [...]

Yan Taufik <[EMAIL PROTECTED]>
Hosting menjadi lebih mudah dan murah dengan BEBAS!!! biaya registrasi (discount 100%)
mail hosting dan webhosting selama bulan Agustus 2002. Klik http://idc.plasa.com untuk
pendaftaran