Assalamualaikum ww

Babeda jo di Riau tapek jam 00:00 tanggal 08-08-'02 saranu dengan di-iringi
musik salawat Badar dalam suatu upacara yang khidmat dan mengharukan, urang
Riau tapeknyo urang Siak bagadang hati manarimo serah terimo alih operasi
produksi miyak mantah dari Caltex diwilayah CPP Block didaerah kabupaten
Siak dengan produksi perhari 40.000 barrel (perbarrel minyak sekarang 28
US.$)

CPP Block tersebut dioperasikan Caltex sajak 1972, namun sajak angku
presiden Gus Dur berkunjung ka Pakanbaru saisuak talongsong muncuang
mangecek bahwa rakyat Riau berhak atas hasil minyak di daerahnyo sendiri
(mungkin kok indak ado kecek nan talompek dari urang number one ko bisa jadi
alun co itu bana bergolaknyo rakyat Riau yang menamakan "Urang Melayu Riau"
marabuik CPP Block nanko, tapi baitulah takdir dari YME, tibo2 tabik taragok
Gus Dur raun2 ka Pku, mako dimulailah drama perebutan CPP Block oleh rakyat
dengan semangat "tak Melayu Hilang di bumi" maka dengan agak marutok pempus
c/q Mentamben mampapanjang sataun lai kontrak CPP block tersebut sajak 08-08
2001 yang kini drama tersebut lah berakhir, salawat badar lah dilantunkan,
asok kumayan putiah lah mambubuang kalangik nan katujuah, urang bagadang
hati kasadonyo, petinggi nagori lah bakipeh2 sanang, lah bulek titiak miyak
jatuah ka Riau tapeknyo Pemda Kabupaten Siak dengan BUMD PT Siak Bumi Pusako
nyo, salanjutnyo bisa ditebak rakyat sanang nagari santoso, gemah ripah loh
jinawi kecek rang subarang, kok lai bana jalannyo kelak, indak tatutuik
kamungkinan nagari Siak Darusalam manjadi Brunai Darusalam II

Gaung PT SP di Indaruang samo mulainyo gaung CPP Block di kabupaten Siak,
tapi nan dulu sampai iyo urang Siak yang SDM nyo indak sasantiang urang
awak, dek urang Siak ruponyo indak paralu santiang2 bana yang pantiang
rakyat badarai kompak sajak dari nan ketek hinggo nan gadang bahkan mereka
membentuk "Lasykar Melayu Riau Bersatu" untuak mampatakuik seperti misalnyo
ancaman akan memblokir ladang minyak tersebut jika tuntutan mereka tidak
dipenuhi sahinggo saketek banyak darah urang badampong

PT SP lamban jalan 'e, alun ciek buni sarunai jo tambua, alun sadagam
langkah ayun tangan bahkan ado nan manyorakkan bahwa disitu tersembunyi
orang2 maupun kelompok2 tertentu dengan  maksud2 tertentu, tapeknyo kok
indak juo namuah kompak, lamooooooo laiii...................................

wasalam
bandaro abp
(Urang Gedang Sakai Block)