From: rarach [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: Monday, August 26, 2002 8:11 AM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [RantauNet] Fwd: [Ceramah] Fwd: (Iqrak) nilai tudung

Uni, berikut saya sertakan kisah saya sebagai sebuah
perbandingan dari tulisan si 'ceramah' itu.

Suatu ketika, saya berjalan kaki dengan abang saya dan
kemudian kami didahului oleh dua orang wanita muda
yang berkerudung namun dengan rok yang berbelah hingga
lutut.

komentar saya ketika itu:
'dasar cewek geblek!!, pake kerudung tapi tetap saja
mamerin dengkul'

lalu abang saya itu bilang:
'alhamdullillah, walaupun mereka masih muda dan lasak,
tapi mereka telah berupaya untuk menjadi muslimah..."

teduh bukan?

~rarach

--- Rahima <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Ass.Wr.Wb.
>
> Kaum Muslimin muslimat Rahimakumullah:
>
> Disini krn saya ngak sempat menulis,namun daripada
> ngak ada sama sekali,..saya fowardkan tulisan yg
> masuk

> Note: forwarded message attached.
> To: [EMAIL PROTECTED]

>    Kesimpulannya, tudung yang kita pakai tidak
> membuahkan rasa kehambaan. Kita tidak merasakan diri
> ini hina, banyak berdosa dengan Tuhan mahupun dengan
> manusia. Kita tidak terasa bahawa menegakkan syariat
> dengan bertudung ini hanya satu amalan yang kecil
> yang mampu kita laksanakan. Kenapa hati mesti
> [...]

Yahoo! Finance - Get real-time stock quotes
http://finance.yahoo.com