Server mailing list RantauNet berjalan atas sumbangan para anggota, simpatisan dan
semua pihak yang bersedia membantu. Ingin menyumbang silahkan klik:
http://www.rantaunet.com/sumbangan.php

Ass,wr,wb.

Dunsanak sidang RN, Angku Doto Rahyussalim, Uda Zul, Andria Agusta, Dek
Ima, dunsanak GM, dan utamo nyo dunsanak Edizal di Japang dan netter
lainnyo nan indak ambo sabuik namo dan imbau gala ciek2.

Kok ambo caliak kelanjutan diskusi kito nan bajudul "Kita bersaudara" ko
iyo agak ilmiah nampaknyo sarato memanciang beberapo pandangan dan
persepsi nan bagalau.

Seperti kito ketahui, palanta kito ko diisi dek urang kampuang nan
sakampuang (se SUMBAR, bukan sesumbar nan konotasinyo suko maummbar kato2)
mempunyai latar belakang pendidikan nan babedo-bedo, ado nan jenius (alun
takilek lah takalam), ado nan sadang2 sajo (baru dibaco sakali alah tahu
jantan batinonyo) dan mungkin banyak nan TELMI (maaf istilah telmi ko ambo
pakai, aratinyo telat mikir, harus baco baulang-ulang apo nan dipostingkan
tapi makna dari tulisan tu indak dapek inyo cerna, mungkin ambo salah satu
dari kelompok iko).

Makonyo alah ambo baco baulang-ulang diskusi ko, mako ambo dapek
kesimpulan samantaro (sakali lai iko hanyo samantaro) bahaso nan indak
dapek ditarimo dek netter nan telmi dan awam tadi adolah, kato2 : Kito
basaudaro jo Sapi dan Babi. Baa mangko dunsanak Edizal maambiak contoh
kalimat kito basaudara jo Babi nan diharamkan Tuhan tu.
Secara ilmiah, ilmu DNA atau apolah namonyo, mungkin alun bisa disangkal
pernyataan ko, tapi secaro logis ini kurang bisa ditarimo.
Kalau basudaro jo Jawi mungkin netter masih mau manarimonyo, tapi kalau jo
kondiak kita badunsanak, iyo ambo dan netter lainnyo pasti indak satuju
doh.
Jaan kan ka kondiak, ka karo/monyet sajo kito oleh Darwin katonyo basudaro
banyak nan indak satuju.
Jadi, ambo ingek'i, kalau maambiak kalimat untuak contoh dimilis kito ko,
harus diambiak nan informatif, jaan nan mangambang dan akan mambuek
polemik, apolai batangka indak ajo ujuangnyo nan akhirnyo akan mambuek
doso sajo.
Sakian urun rembuk dari ambo untuak manambah ragi dari wacana ko.

Wassalam,
Mulyadi St.Bangsawan (46 +)
Rang Sulik Ayie di Pusri Palembang