Server mailing list RantauNet berjalan atas sumbangan para anggota, simpatisan dan
semua pihak yang bersedia membantu. Ingin menyumbang silahkan klik:
http://www.rantaunet.com/sumbangan.php

Assalamualaikum ww

Eeee ..Eeee ........ kok pai sadonyo nan mudo2 langang mamak disiko, duduak
balangau mamak beko, itu bana nan mamak cameh kan, sabab manuruik pikiran
mamak nan urang panggalas ko,  rami itu penting walaupun rami indak ka
mambali alias numpang liwat doang, tetapi itukan termasuk pembeli potensial,
indak bana kini urang mambali, bisuak2 lai juo harapan, jadi pintak jo pinto
dek mamak, usah lah kamanakan pai, kama bana ka pai, nan jaleh mamak maraso
ka-ilangan bikoh

Haa .... kok indak, baa lai, kok ditagah indak juo ka-tatagah-an, co iko-lah
nan rancak, kok iyo kamanakan ka pai juo, asali lai pai indak jauah2 bana,
lai pai dakok2 sekitar siko juo, haa ... bia lah, indak bagai juo tu doh,
asal lai di-cigap2 juo lah mamak nan buruak ko di lapau kito ..... ehmmm

Aaa .... ado ciek pitaruah mamak, pitaruah mamak ko p'enting ko, iyooooo
bana p'eeenting indak ba-garah2 gai mamak doh, pokoknyo pitaruah mamak ko
harus dipagang taguah dipacik arek, kok satitiak bapantang ilang, sabarih
bapantang lupo, kok lupo barih jo titiak, cari tunggua panabangan-nyo, pls
send your questions to mamak mailto:[EMAIL PROTECTED] or
mailto:[EMAIL PROTECTED]  or mailto:[EMAIL PROTECTED] insya
Allah, mamak luangkan labuah bakeh lalu, mamak kanakan janjang bakeh naiak,
isya Allah sakali lai ko haa.., indak dulu mamak pado Tuhan Allah doh,
ba-itu bana lah kiro2

Co iko ha mukasuik mamak, simak kan bana elok2 dih, nak mamak curai papa kan
ciat2, eh.. ciek2 alias satu2

"Kok jadi juo kamanakan Zul pai ka pasa Cikini
Beli in dong sarawa Levis jo sipatu Bally
Es krim untuak Rarach bali daulu" (untuak Fankha trip sakali lai aja dih,
mohon ba-saba, kan lai tartuih puaso yoo?)

"Kok jadi juo kamanakan Zulkifli pai baganyi
Hinggo Pamilu alun tantu ka ba-baliak lai
Pasan mamak ciek sajo, PK Sejahtera cucuak dahulu"

alah ......... ehemmm ......, kan lai tingaran and jalas bisiak mamak dek
kamanakan duuu?

Haa.... ko ciat lai, buliah nak duo pantun sa-iriang

Dimano titiak palito
Dibaliak telong* nan batali

Apo namo parpol Islam piliahan kito
PK Sejahtera pimpinan DR. Nurmahmudi

Note ciek:
Kok kurang abas (abeh*) pantun dan bahaso mamak ko dek kamanakan Zul tolong
tanyo-kan baliak ka ayah bundo di Solo (jan lupo sampaikan juo salam mamak
ka ayah bundo di Solo tu, diiiih)

Ciek laii, ma tau mamak sadang off line,  buliah juo kamanakan batanyo ka
nan lain, dek mamak indak ka baa bagai doh, tanyokan-lah ka urang nan
tadakek nan kiro2 lai kamanakan kenal, baiak disekitar rumah atau kampuang
atau dikampus atau tampek cangkolan, sabab satiok tanyo dek kamanakan tuh
terkandung nilai2 potential nan ba-harago bagi mamak di lapau ko,
heeemmmm..... heeeeehemmm..... maaf mamak agak kohor saketek sajak puaso nan
duo ari ko

Haaaa...... jadilah itu sajo-lah pasan and pitaruah mamak, kok pasan iyo dek
mamak indak ba-unyian, kok pitaruah lah namo-nyo ko kini, indak pulo ka
mamak turuik-an, mamak picayokan pitaruah ko 125% ka kamanakan Zulkifli

Oh iyoooo .... ado ciek nan tingga
Kok sarik bana nak batamu jo mamak, jalan2lah ka Pks Online pada
http://.keadilan.or.id atau atau http://pk-sejahtera.org
kadang2 mamak acok juo duduak2 disinan tu mah

wasalam
mak malin pks
(Om nya si Rarach)
(Rarachhhhhhhh ....... don't leave me, aku masih om mu yang dulu kaaan ????)

(*Sebenarnya sih keanggotaan di R/N ini kan bebas datang dan pergi, banyak
sih yang pergi secara diam2 alias no coment, nah kamanakan kito ko ado "ba
pai lah batingga lah" yaaa ...... maka diskused biasa-lah ....... jadi rame.
Jadi dalam rangka ikutan berpartisapi ngeramai-in diskused kito ko, ambo
jadi latah juga untuk ikutan, mohon maaf mamak & sanak sadono & selamat
menunaikan ibadah ramadhan dibulan yang penuh berkah ini & keep smile pls,
thx)