Pak Mul,
Salero musik apak iyo sabana kamek mah. Mungkin dek apak tingga di Juruman
nan mudah mancari komposisi-komposisi nan apak sabuik yo?

Dulu wakatu ambo jadi 'mukimin' di Konstanz am Bodensee ('95-'96) iyo musik
klasik bana nan jadi  santapan talingo. Pulang indak hanyo mambao CD-CD
klasik, juo Bibliotek der Meisterwerke: Oper, Operette, Musical,
Schauspiel, Sinfonien, Konzerte, Ouvertüren nan taba-taba.

Novel partamo ambo "Imperia" (2005) juo setting di Konstanz, dan manyabuik
pulo beberapa aria seperti "Ombra mai fu" (Handel), "Ingemisco" (Verdi),
"Mille cherubini in coro" (Schubert/Mercurio), atau "Stabat Mater"
(Rossini).

Insya Allah tahun ko, "Imperia" akan dicetak ulang oleh Gramedia dan ado
sekuelnyo (konsepnya memang trilogi). Inti kisahnyo caruik maruik dunia
politik Indonesia, kritik internal dunia jurnalistik, narsisisme dunia
entertainment.

Wassalam,

ANB
Cibubur am Cikeassee :)