From: ajo duta <ajod...@gmail.com>
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Tue, 26 Mar 2013 21:28:00
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [R@ntau-Net] (OOT) Prof Fasli Jalal dan Brian May: salut!

Lain pulo pengalaman ambo jo Prof Fasli Jalal ko..

Suatu sore ambo dapek talipon dari atase Diknas KBRI Washington.
"Bang Duta, ada yang mau bicara", kato Dr Haris Iskandar sang atase
nan ambo kenal dakek.

"Assalamu'alaikum Ajo, iko Fasli Jalal", tadanga suaro disubarang.
 Iyo agak tapana ambo sajanak. Tantu ambo tahu Dr Fasli Jalal, Wamendiknas.
Tapi alun pernah berkenalan dan basuo. Ujuangnyo beliau maundang ambo
sarapan di rumah atase Diknas tampek beliau bamalam.

Memang waktu sarapan, beliau bakato tahu ambo dari RN.

Indak tabayang urang VIP di negara ko manilpon ambo urang biaso, sekedar
ingin melanjutkan perkenalan dari sebuah milis.

Pertemuan kaduo disuatu pertemuan lain di Washington. Beliau position-less
di pemerintahan. Kami basalaman, langsuang manyapo: "A kaba Jo?"

Pertemuan katigo waktu acara seminar di West Sumatra Fair di Senayan.
Kami basuo di pintu masuak. "Ajo ado disiko yo. Bilo dari Amerika?" tanyo
beliau.

Kesimpulan: Buek sendirilah.......

2013/3/25 <andi.j...@rantaunet.org>

> [...]
> kemaslahatan masyarakat luas, karena masyarakat akan melihat bahwa profesor
> bukanlah mereka yang tinggal di atas awan, "tak tersentuh", tapi justru
> kedua kakinya berpijak pada bumi yang kokoh. Menyemai komunikasi
> interpersonal yang tulus, hangat, menginspirasi"
>
> Terima kasih ANB berbagi ceritanya..selamat berkarya..insya Allah dengan
> hal2 diatas sukses menanti Anda
>
> Salam-Jepe
> @Mahulu
>

> Powered by Telkomsel BlackBerry®

>   1. E-mail besar dari 200KB;
>   2. E-mail attachment, tawarkan & kirim melalui jalur pribadi;

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman.
rantau Deli, Jakarta, kini Sterling, Virginia-USA