Pak Maturidi dan sanak sapalanta,

apo lah adoh nan manjalankan usaho jo caro nan apak sabuikkan (sewa atau
berserikat memakai tanah ulayat) itu dan sukses?
kalau adoh, buliah juo ditampilkan disiko tuk jadi contoh.

nan nampak dek ambo sebagai pilot project dari rantau net adolah proyek
jami simmetal.

proyek ko bakarajo samo jo wali nagari  dan mamakai tanah ulayat, tapi kito
lah tau baa hasilnyo.
bahkan adoh pulo tuduhan ka anak mudo nan namuah mempeloporinyo, dari
sabalunnyo nampak sebagai anak mudo nan penuh semangat mambangun nagari,
kini lah kito giriang opini pulo sebagai 'penipu' (padohal nan tajadi
mungkin anak mudo stress dek gagal menjalankan proyek, sampai tapisah jo
anak bininyo).

Wassalam
fitr
lk/39/albany