Nakan Al,

Ambo cocok Djohermansyah jadi Cagub. Februari lalu ambo memenuhi undangan
beliau mangopi dirumahnyo di Jakarta. Lai ambo sabuik soal cagub ko. Jawek
beliau ambo indak ado dana. Kalau cari sponsor, takuik bautang jaso. Bialah
ambo jadi guru sajo bang.

Baa caronyo kito gerakkan masyarakat. Sahinggo betul2 keinginan rakyaik
badarai dan dana nan diparalukan tantu minim.

Wassalaamu'alaikum WW

Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
17/8/1947, suku Mandahiliang, gala Bagindo
Gasan Gadang Pariaman - Tebingtinggi Deli -
Jakarta - Sterling, Virginia USA