Ambo copykan baliak untuak Dinda Rky. Mulie topik nan pernah ambo munculkan
dalam milis iko.

Dunsanak di palanta Rantaunet.
Terutamo angku-angku sarato anak-kamanakan ataupun cucu nan cadiak-cendokio.
Assalamulaikum W.W.
Syukur alhamduliilah ambo lai ditarimo pulo  manjadi anggota komunitas urang
awak di dunia maya iko.
Umua ambo kini alah melewati usia harapan hidup rato-rato urang Indonesia
(nan 64,4 tahun).
Jadi kok "dilogikakan" sebagai warga negara Indonesia maso kini, mako ambo
harus tahu di diri, yaitu ambo  indak punyo hak basuaro lai karano alah 72
tahun usia.
Ambo pansiunan guru, nan manatap di rantau Palembang.
Nagari asa Ambo Sitalang nan Barajo Surang, suku Tanjuang kecamatan IV
Nagari Kabupaten Agam.
Ambo dibao dek angku doto Abraham ka lapau rantaunet@googlegroups.com,
mulonyo hanyo baniat manjadi pambaco sajo.
Ambo agak gamang ka manyampaikan judul atau pandapek karano mungkin dianggap
nak manggurui nan mudo-mudo pulo, yang lah labiah tinggi sakolah, dan lah
jauah rantaunyo dari ambo.
Kini niat itu tapaso ambo "interupsi" dan maaf kan nan ba umua kurang dari
64,4 tahun karano ado kajadian luar-biaso nan tajadi di kampuang ambo
Sitalang dan paralu bana dicari penyelesaiaanyo. Iko caritonyo nan ambo
danga dari Urang Pasa.

*UAN 2008 SMU Sitalang diikuti 104 murid, yang lulus ujian hanya 3 orang
siswa*.
Sebagai pansiunan guru, ambo maraso kajadian iko merupokan KLB atau Kejadian
Luar Biasa nan paralu dicari penyebabnyo dan sia nan batangguang jawab.
Tangan mancancang, bahu mamikua untuak penanggung jawab kajadian iko.
Indak mungkin musibah iko ditimpokan ka murid do. Kacuali kalau murid itu
alah kurang gizi ka sado alahe dan tantu Dinas Kesehatan batangguang jawab.

Kok di Japang tajadi nan sarupo iko, penangguang jawabnya alah malakukan
harakiri atau bunuah diri, *malu, malu dan malu sabananyo malu.*

Karano awak urang Islam tantu haram bunuah diri, mako usul ambo kok lai ado
Dunsanak nan manjadi anggota DPRD Sumbar/Agam di palanta iko atau punyo
relasi tolong disampaikan usul agar wakia rakyat itu  *membentuk Tim atau
Komisi Pencari Fakta*.

Sudah itu hasilnyo dilaporkan ka Gubernur atau Bupati sehinggo kajadian nan
mamalukan iko indak ka taulang baliak.
Jauah sabalumnyo (tahun 2005) ambo alah manulih tentang masalah nan sarupo
iko.

Kajadiaan nan mirip sarupo iko sarato pemecahan masalahnyo alah ambo
tulihkan tahun 2005 di
http://nagari.or.id/index.php?moda=palanta&no=76  (dibaco 338 orang) dan
http://nagari.org/palanta.php?no=75 (dibaco 558 orang)

Tapi antah baa, pejabat-pejabat Sumbar itu indak pernah membaco berita di
internet atau alah basikap bak si Malanca nan basikap iyokan nan diurang
lakukan nan di awak (maurus pariwisata sajo nan banyak pitihnyo ?).

Noor Indones St. Sati, 72 th.