Manolah Arief Yth dan rang palanta kasadonyo ...

Nan iko kejadian ditampek ambo ...ado urang tuo anak-anak sikolah SD nan
mangeluhkan pitih iuran komite sikolah (dek sikolah SD lah gratis
...tapi masih ado pungutan lewat komite sikolah), maha bana pitih iuran
komite sikolah ko ma, nan kecek beliau mengomentari pitih 30ribu tiok
bulan nan dirapekkan dek komite sikolah. Tapi ambo tau beliau ko perokok
nan mahabihkan sabungkuih rokok tiok hari. Takana dek ambo, kalau liau
indak marokok agak saminggu duo minggu tantu lah tabayia pitih iuran
komite sikolah ko dek liau.

Carito nan lain katiko Usatadz ustadz maajak jamaah untuak sato
berqurban di masajid di tampek ambo katiko itu, dek jamaah banyak nan
manyabuikkan indak bapitih. Beliau maagiah solusi untuka mangurangi
marokok, jadi pitih ka bali rokok disimpan (saban-bana disimpan), dalam
duo tahun bisa sato baqurban mah nan kato ustadz tu. Kalau indak salah
liau magiah info tantang marokok ko adolah makruh. nan inda disanangi
Allah Ta'ala.

Takana dek ambo carito amak ambo, bia kami baradiak-radiak bisa juo
sikolah, mendiang apak ambo "tapaso" batuka  mambali rokok nan labiah
murah.Agak-agak lupo ambo namonyo, kalau indak salah tasabuik dek urang
namonyo rokok dukun(dek banyak bana asoknyo) - mungkin rokok gudang
garam merah agaknyo

Kesimpulan dek ambo nan indak pandai-pandai bana. Iyo mah banyak nan
bisa kito "lakukan" kalau mambali dan maisok rokokko bisa dikurangi dek
apak-apak kapalo keluargo.

Banyak maaf,
--
Afda