sato sakaki yo dunsanak

ambo di kampuang wakatu ketek acok dapek carito tantang sibunian, jin islam
yang tingga di musajik dan sebagainyao, mandanga carito tu susah
mambantahnyo karno raso iyo mah, masak amak awak baduto......

tapi itulah pernak pernik kampuang kito, panuah jo mistik.....

tarimo kasih dunsanak sadonyo

Salam

Ihsan, 34, Jakarta

lain harap mencantumkan sumbernya: ~dari Palanta r...@ntaunet